Powered By Blogger

Friday, September 4, 2015

အစ ဇာတ္ထုတ္



အစ ဇာတ္ထုတ္
----------------------
အုန္းငွက္ေပ်ာပြဲဇာတ္ထုတ္ အစကို ဒီလိုပါလို ့ဆိုတယ္
------------------------
အုန္းနဲ႔ငွက္ေပ်ာ /သာသနာပြဲ

ေရာင္ဝါးဝါး မျဖစ္ေစခ်င္
သိမွတ္ထားတဲ့ ဗဟုသုတေလးပါ။



ျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္ေတာ္ကျဖစ္ပါသည္
၀ိသာခါေက်ာင္းအမႀကီးက သူကိုတိုင္ေက်ာင္းသို႔ လာေရာက္ကာ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကို သူအိမ္သို႔ဆြမ္းဘုနး္ရန္ ႐ိုေသစြာေလ်ွာက္ထား ပင့္ေဆာင္ပါသည္။
ဆြမ္းစားပင့္ေလ်ာက္ရာတြင္သူမအားသည့္အခါတြင္ တျခားတစ္ေယာက္အား ပင့္ရန္ေလ်ာက္ထားရာတြင္ ျမတ္စြာဘုရားအား ၿပီးစလြယ္မပင့္ပဲ ႐ိုေသေလးျမတ္စြာ မိမိ၏ဦးေခါင္းတြင္လက္ဆယ္ျဖာရိွခိုးလ်ွက္ သူ၏ ဦးေခါင္းႏွင့္တူေသာ အုန္းသီး လက္ဆယ္ျဖာႏွင့္တူေသာ ငွက္ေပ်ာသီးတိုျဖင့္ ပဲြျပင္ကာ ျမတ္စြာဘုရားဆီ ပို႔ေဆာင္ ဆပ္ကပ္ပါသည္။
ျမတ္စြာဘုရား႐ွင္ကလည္းအသိအမွတ္ျပဳကာလက္ခံေတာ္မႈပါသည္၊
၀ိသာခါေက်ာင္းအမႀကီကိုတိုင္ ဆြမ္းစားလာမဖိတ္ေစကာမႈ အုန္းပဲြငွက္ေပ်ာပဲြျမင္ရံုႏွင့္ ျမတ္စြားဘုရားက ဒကာမႀကီးဆြမ္းစားလာပင့္ထားၿပီဆိုတာ သိႏွင့္ေနပါသည္။

အနာထပိန္ သူေဌးႀကီးကျမတ္စြာဘုရားက္ိုဆြမ္းစားလာပင့္ရာတြင္ ျမတ္စာြဘုရားက သူထက္ အရင္ပင့္ထားေၾကာင္းသေဌးႀကီးက သူအရင္ေရာက္ေၾကာင္း ျမတ္စြာဘုရားက ထိုအုန္းပြဲငွက္ေပ်ာပဲြကိုျပ၍ ၀ိသာခါေက်ာင္းအမႀကီးကဦးစြာပင့္ထားေၾကာင္း

အုန္းပြဲငွက္ေပ်ာပဲြသမိုင္းအေၾကာင္းအရာေလးပါ
---------------------------
မန္ ့တစ္ခုက= ေက်းဇူးျပဳျပီး က်မ္းကုိး အေထာက္အထားေလး တင္ေပးပါဦး။..တဲ ့
-----------------
၀င္ ့မန္ ့တဲ ့မန္ ့ဆရာရဲ ့အေမးကို ၿပန္ေၿဖတာမေတြ ့ရဘူး.မန္ ့ဆရာရဲ ့အေမးကလည္း ေမးထိုက္တဲ ့ေမးခြန္းလို ့ထင္တယ္.၀ိ္သာခါေက်ာင္းအစ္မႀကီး ၿမတ္စြာဘုရားကို ဆြမ္းစားပင္ ့တဲ ့အခါက စခဲ ့တာလို ့ ဆိုေတာ ့အဲ ့အေႀကာင္း က်မ္းရဲ ့ဘယ္ေနရာမွာပါလဲေပါ ့ေလ..
----------------
ဂရုတစ္ခု မွာလဲ ငွက္ေပ်ာ္ပြဲက အုန္းသီးနဲ ့ငွက္ေပ်ာ္သီးကို သံုးရတဲ ့အဓိပၸါယ္ကို ေမးတာႀကံဳဖူးေသးတယ္..ဂရု၀င္ေတြ ၀ိုင္းေၿဖလိုက္တာ မနဲဘူး အမ်ားစုကေတာ ့ေထရ၀ါဒလာမဟုတ္ဘူး ဘုရားေဟာနဲ ့မညီညြတ္ဖူး ေတြနဲ ့ေ၀ဖန္ခ်က္ေတြက ပိုမ်ားတာဖတ္ခဲ ့ရတယ္ အေမးရွင္က သူသိခ်င္တာ ဒါေတြမဟုတ္ဘူး အုန္းသီး နဲ ့ ့ငွက္ေပ်ာ ႏွစ္မယ္ထဲ သံုးရတဲ ့အေႀကာင္း ဘာေႀကာင္ ့ တစ္ၿခား သီးႏွံေတြ မသံုးသလဲဆိုေစာင္ ့တဲ ့အေႀကာင္းသိခ်င္ယံု နဲ ့ စာမွတ္တမ္းရွိရင္ သိခ်င္တဲ ့သေဘာေလာက္ ေမးတာလို ့ဆိုတယ္..
----------------------
မန္ ့ေတြ အမ်ားႀကၤီး ေစာင္ ့ၿပီးမွ  သက္ႀကီးစကား သက္ငယ္ႀကား အၿဖစ္ ဘယ္ကႀကားခဲ ့ဘူး မွန္းမမွတ္မိေတာ ့တဲ ့ အုန္းငွက္ေပ်ာသံုးရၿခင္းအေႀကာင္းကို က်ေနာ္က ဒီလိုေတာ ့ ႀကားခဲ ့ဘူးပါတယ္ဆိုၿပီး ၀င္မန္ ့လိုက္တယ္ ရွားရွားါးပါး၀င္မန္ ့တာ..၊

အုန္းသီးရဲ ့အတြင္းက အရည္နဲ  ့အဖတ္ ဟာ သန္ ့ရွင္းစင္ႀကယ္ၿခင္း ၿဖဴစင္ၿခင္းဂုဏ္ အာဟာရဂုဏ္  ေၿမမထိ အၿမင္ ့မွာ ေပါက္ေရာက္တည္ေနၿခင္းဂုဏ္ ငွက္ေပ်ာ္သီးရဲ ့သက္ေစာင္ ့ဓါတ္ အာဟာရ ႀသဇာဓါတ္ ၿပည့္၀ၿခင္းဂုဏ္ ေတြအၿပင္ ဒီ အုန္းနဲ ့ငွက္ေပ်ာမွာ ပထ၀ီေတေဇာ အာေပါ၀ါေယာဆိုတာ လူေတြ အသက္ရွင္ ရပ္တည္နိုင္ဘို ့ မူလ ဘူတ မဟာဘုတ္ဓါတ္ႀကီး ေလးပါးအၿပင္ အာကာသဓါတ္ႀကီးပါ ၀င္ဖြဲ ့စည္းထားလို ့ သီးႏွံေတြ အမ်ားႀကီၤးထဲမွာမွ ထူးၿခား ဂုဏ္ရည္ ရွိတဲ ့ သီးႏွံအၿဖစ္ ၿမတ္ဘုရားရွင္ကို ပူေဇာ္သကၠာယၿပဳတဲ ့ေနရာမွာ အမြန္အၿမတ္ပစၥည္းအၿဖစ္ ယူသံုးတာရယ္ ေနာက္တစ္ခ်က္က ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ရနိုင္တဲ ့ၿမန္မာ ့ေအာင္ညြန္ ့အၿဖစ္ ကိုယ္စားၿပဳေနတဲ ့ ေအာင္သေၿပ ညြန္ ့လို ့ပစၥည္းမ်ိဳး ၿဖစ္ေနတာရယ္..

ေနာက ္အေရးႀကီးအခ်က္က ေရွးက သူေတာ္စင္ေတြ ေတာမီွ သူၿမတ္ေတြ အတြက္ ဓမၼတရားေတြ အားထုတ္ဖို ့ အသက္ရွင္ရပ္တည္ေရးအတြက္ လိုအပ္တဲ ့အာဟာရဓါတ္ေတြ ပါ၀င္ဖြဲ ့စည္းေနတဲ ့ သီးႏွံၿဖစ္ေနလို ့ ထူးၿခားဂုဏ္ရည္ရွိေနတဲ ့ အုန္းသီးနဲ ့ ငွက္ေပ်ာသီးဟာ ပြဲတင္ အမြန္အၿမတ္ပစၥည္းၿဖစ္လာတယ္လို ့ ႀကားခဲ ့ဖူးေႀကာင္း...
-----------------
အေမးရွင္က အိုေက သိခ်င္တာ ဒါဗ်..က်ေနာ္ေမးတဲ ့အေၿဖကို ရၿပီ က်ေနာ္ ့အေမးကို ဒီ မန္ ့မွာတင္ အဆံုးသတ္ပါသည္ ေၿဖေပးတဲ ့အတြက္ ေက်းဇူးပါလို ့ ၿပန္မန္ ့သြားပါေရာဗ်ာ.
----------------------
ဆရာႀကီးဆီေရာက္ေတာ ့ ပြဲၿပႆနာက ၿပန္ႀကံဳရၿပန္တယ္.(က်ေနာ္တို ့က ပါးစပ္ေဆာ ့ေမးတာက ဘာလို ့ဆီေတြဆန္ေတြ သံုးရတာလဲေပါ ့)
သူက ဓေလ ့ထံုးတမ္း ယဥ္ေက်းမွဳ ့သေဘာၿဖစ္သြားတဲ  ့ အုန္းငွက္ေပ်ာပြဲကို သူ ့ပညာမွာ မသံုးဘူး ပယ္တယ္.အေႀကာင္းက ငွက္ေပ်ာ္ပြဲ ဆိုတဲ ့ ပြဲ ဟာ သံုးတဲ ့ေနရာအေနအထားေၿပာင္းရင္ ပြဲရဲ ့ ဂုဏ္ လိုက္ေၿပာင္းတယ္ ဘုရားပူေဇာ္ေတာ ့ဘုရားပြဲေပါ ့ မသာမွာသံုးေတာ ့မသာပြဲ ၊ မဂၤလာေဆာင္သံုးေတာ ့ တဏွာပြဲ..စသၿဖင္ ့ ဆိုေတာ ့ ပြဲ ရဲ ့ဂုဏ္ဟာ မစင္ႀကယ္လို ့ ပယ္တယ္ လို ့ဆိုတယ္...

သူ ့န၀င္းပြဲဟာ ဘယ္ကေန စိတ္ကူးရလာလဲဆိုတာကိုလဲ သူေၿပာသြားပံုက ပြဲ ဟာ ႀကာသာပေတးနံ ၿဖစ္တယ္ ဂုရု တိုင္ ၿဖစ္တယ္ ဆရာတိုင္ၿဖစ္တယ္ ပညာတိုင္ၿဖစ္တယ္..ဒါ ့ေႀကာင္ ့ဂုဂုတိုင္ရဲ ့ အေပၚနံၿဖစ္တဲ ့  အဂၤါ နံ ဆန္နဲ ့ဆီ ကို အဓိက ပင္တိုင္ထား က်န္တာ န၀င္းအားၿဖည္ ့ေတြအၿဖစ္ ပညတ္ေကာင္းေတြနဲ ့
ဖြဲ ့စည္းတယ္ တနလၤာနံ ေငြ ကိုယ္စားၿပဳတဲ ့ မတ္စိ ေတြပါ ပါလာတယ္ေပါ ့...ဒီေတာ ့ သူစထြက္လိုက္တဲ ့ ဆန္ဆီ အဓိက နဲ ့န၀င္းပြဲဟာ ဂုရုတိုင္ပညာတိုင္ ကို အေၿခခံခဲ ့တာလို ့ဆိုတယ္..ၿပီးေတာ ့ န၀င္းပြဲဟာ ဘုရားပြဲ နတ္ပြဲ ဘိုးေတာ္ မယ္ေတာ္ပြဲ မဟုတ္ဘူး ပညာပြဲ ဆရာပြဲ သာၿဖစ္တယ္ လို ့ဆိုတယ္...( ေရွးစာကား ပညာသင္ရင္ ဆန္တစ္ၿပည္ ေငြတစ္မတ္ ပညာပူေဇာ္ေႀကးနဲ ့ ေက်ာင္းအပ္ရတယ္လို ့ဆိုတာေတာင္ အဲ ့တုန္းက သတိရေသးတယ္..ေဗဒင္ေမးရင္ ဆန္ကုန္တယ္ ဆိုတဲ ့စကားလဲ သတိရ..)
-------------------------
ဆရာႀကီးက သူ ့န၀င္းပြဲအစကို ေၿပာတာ မွတ္ထားလိုက္ၿပီး က်ေနာ္တို ့န၀င္းရိုက္ေပးေနသမ်ွ  ဆန္ဆီကိုသံုးေနမွာၿဖစ္ၿပီး က်ေနာ္ ့အေနနဲ ့ကေတာ ့ အုန္းငွက္ေပ်ာပြဲကို ဆရာႀကီးပယ္သလို လိုက္မပယ္ခဲ ့ဘူး...သူက သူ ့ဖီလင္နဲ ့သူ ပယ္တာၿဖစ္ၿပီး က်ေနာ္ကေတာ ့ အုန္းငွက္ေပ်ာပြဲၿပင္ဆင္ပံု ဒီဇိုင္းဟာ  ၿမန္မာ ့ထံုးတမ္း ဓေလ ့ ရိုးရာယဥ္ေက်းမွု ့ သေဘာ အသြင္ေဆာင္ေနခဲ ့ၿပီးေတာ ့ ေကာင္းတဲ ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြလည္း ရွိေနတယ္ ပြဲကို မွီၿပီး လူ ့စိတ္မွာ ေကာင္းမွဳ ့ေတြကို
ၿဖစ္ေစတယ္ ၿပီးေတာ ့ အုန္းနဲ ့ငွက္ေပ်ာ္ တြဲစပ္ၿပီး အမြန္အၿမတ္ပစၥည္းအၿဖစ္ ေခါင္းေပၚ အၿမင္ ့ေပၚမွာထားၿပီး အတုမရွိကို ပူေဇာ္တာမ်ိဳး ဘယ္နိုင္ငံမွာမွ မေတြ ့ရဘူး ။  ၿမန္မာၿပည္သားေတြရဲ ့ အမ်ိဳးသား ယဥ္ေက်းမွဳ ့ သီးၿခား ကိုယ္ပိုင္ အမွတ္လကၡဏာလိုေတာင္ၿဖစ္ေနၿပီ အတြင္း အႏွစ္သာရ အရ ေလးနက္တဲ ့သေဘာလည္းရွိတယ္လို ့ေတြြးၿပီး...

.ၿပီးေတာ ့ အုန္းငွက္ေပ်ာ္ တြဲစပ္ပံု ဒီဇိုင္းကို ဖီလင္လာတာလဲ ပါသလို ပြဲကို ၿမင္ရတာဟာ က်က္သေရရွိတယ္ စိတ္ခြန္အားကိုၿဖစ္ေစတယ္လို ့ ခံစားလို ရလို ့ ပြဲကို မပယ္ခဲ ့ဘူး စိတ္လာရင္ ပြဲထထ ထိုးတယ္..။  ၿပီးေတာ ့ ပ်င္းလို ့ကိုယ္ ့ဟာနဲ ့ကိုယ္ဆို ၀ယ္စားခဲတဲ ့ ငွက္ေပ်ာသီးက ပြဲၿပင္ ပူေဇာ္ၿပီး မွည္ ့ေတာ ့မွ အားရပါးရ စားၿဖစ္သလို သူမ်ားကို ေ၀ရလို ့ ဒါနခန္းေလးပါ ၿဖစ္ေသးမို ့ အုန္းငွက္ေပ်ာပြဲကို အေပ်ာ္ ခံစားမွဳ ့အၿဖစ္ ပြဲထိုးေလ ့ရွိေတာ ့တာေပါ ့ဗ်ာ

ပြဲရဲ ့အစ ေတြကို ဘယ္လိုေတြပဲ ေၿပာေၿပာ  က်ေနာ္ကေတာ ့ဓမၼစာေပေတြထဲက စကားလံုးကိုပဲ ယူသံုးထားလိုက္ၿပီး  အလုပ္ၿဖစ္ဖို ့မွာ ဦးတည္ထားလိုက္ၿပီး အစ ကိစၥကို နိဂံုး ခ်ဳပ္လိုက္တယ္

'' အထူးထူးေသာ ပူေဇာ္မွဳ ့မ်ားၿဖင္ ့အတုမရွိ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ၿမတ္ႀကီးအား ပူေဇာ္ႀကေလကုန္သတည္း '' ေပါ ့ေလ ...



No comments:

Post a Comment

'' ဘ၀ၿဖတ္သန္းမွု ့ေလးေတြ ကိုယ္ ့ရဲ ့ထမင္းအိုး အေႀကာင္းေလးေတြ ဖတ္ဖူးတဲ ့စာေတြနဲ ့အေတြ ့ အႀကံဳေလးေတြေပါင္းၿပီးၿဖစ္လာတဲ ့ ေတြးမိရာရာေလးေတြ ခ်ေရးတဲ ့သေဘာေလာက္ေပါ ့ေလ.စာဖြဲ ့ေလာက္ေအာင္ေတာ ့မခန္းနားခဲ ့ပါဘူး..''..