'' ေဗဒင္အေႀကာင္းေလးေတြနဲ ့ အေတြ ့အႀကံဳေတြ ေရးဖို ့ ''တဲ''ေလး တစ္ခုေလာက္ပါပဲ ဒါထက္ ပိုမရည္ရြယ္ပါဘူး ''...
Monday, August 17, 2015
ၿမိဳ ့ခိုၿခင္း...
ၿမိဳ ့ခိုၿခင္း...
-----------
ဘယ္ေလာက္ဆိုးရြားတဲ ့နိုင္ငံေရးစနစ္ၿဖစ္ေစ ၿပည္တြင္းစစ္ေတြမွပဲ ၿဖစ္ေစ အဲ ့နိုင္ငံရဲ ့ၿမိဳ ့ေတာ္က ၿမိဳ ့ေတာ္သားေတြရဲ ့ ဘ၀လူေနမွဳက ေဒသအတြင္းက တစ္ၿခားၿမိဳ ့ရြာေတြထက္ ပိုၿပီးလံုၿခံဳစိတ္ခ်ရတဲ ့သေဘာရွိတယ္၊ ဒါဟာ ဒီဗမာၿပည္မွာမွ မဟုတ္ဘူး ေဒသတြင္းတည္ၿငိမ္မွဳ ့မရွီိတဲ ့
ကမၻာ ့နိုင္ငံအသီးသီးရဲ ့သဘာ၀ပဲ ..
.ၿပည္သူလူထု သန္းနဲ ့ခ်ီ အငတ္ေဘးဆိုက္ေတာ ့မွ ကယ္ေတာ္မူႀကပါလို ့ထေအာ္တဲ ့ ေၿမာက္ နိုင္ငံဆိုလဲ ေက်းလက္ေတြသာ ငတ္ေႀကာဆိုက္သြားတာၿမိဳ ့ေတာ္ၿပံဳယမ္းသား ၿပံဳယမ္းသူေတြကေတာ ့ အကမပ်က္ အခန္းနားက်င္းပမပ်က္ပဲ
က်ေနာ္တို ့မိဘေတြ ဧရာတိုင္းႀကီး အမဲေရာင္ ၿဖစ္ေနတုန္းက ၿမိဳ ့တက္ေၿပးရင္းက ရန္ကုန္ေရာက္မွ လံုၿခံဳရာအရပ္ကိုေရာက္ရတဲ ့သေဘာၿဖစ္သြားတယ္ အမဲထဲက်န္ခဲ ့တဲ ေရႀကည္ အသုတ္ ငါးသိုင္းေခ်ာင္းဆိုတာေတြ
ဥာဏ္ပညာ အနဲ အမ်ား....သစ္တစ္ပင္ ဥာဏ္စြမ္းအား မိုက္ရူးရဲဆန္ရင္ေတာ ့ ၿမန္ၿမန္ကားသြားမယ္ေပါ ့ေလ.
ဥာဏ္ပညာ
---
သမိုင္းမွာ ရုပ္အင္အားခ်င္းယွဥ္ရင္ ဘယ္လိုမွ နိုင္ဖို ့မလြယ္တဲ ့အင္အားႀကီးေတြကို ဥာဏ္ပညာနဲ ့ အနိုင္ယူၿပီး ရပ္တည္လာခဲ ့တဲ ့ အၿဖစ္အပ်က္ေတြ ရွိခဲ ့တယ္.
ဆိုပါေတာ ့တရုပ္လူစြမ္းေကာင္းနဲ ့ စီးခ်င္းထိုးေတာ ့ခြန္အားဗလခ်င္း လက္နက္ခ်င္း သိပ္ကြာေနတယ္...သေဘာက ပံုမွန္ ခြန္အားခ်င္းဆို အရွံဳးူပဲ...ဒါေပမယ္ ့ ဥာဏ္ပညာက တရုပ္လူစြမ္းေကာင္းရဲ ့ တစ္ကိုယ္လံုးဖံုး သံခ်ပ္ကာ၀တ္စံုမွာ လက္ေၿမွာက္လိုက္ရင္ လွဳပ္ရွားရလြယ္ေအာင္ ခ်ဳပ္ရိုးဆက္ဟေပးထားတဲ ့အသားစိုင္ေပ်ာ ့ေပၚလာတဲ ့ ခ်ိဳင္းေနရာက ဟာကြက္ကို ေတြ ့လိုက္တယ္...အဲ ့ဟာကြက္ကေန လွံရွည္ကို ထိုးသြင္းၿပီး ကိုယ္ ့ထက္ ခြန္အားႀကီးသူကို အနိုင္ယူနိုင္ခဲ ့တာမ်ိဳး.။ဒီလို ဥာဏ္ပညာကို လႊာသံုးၿပီး မဟာအင္အားႀကီးေတြကို ရင္ဆိုင္ၿပီး ကိုယ္ ့မင္းကိုယ္ ့ခ်င္းၿဖစ္ေနဆဲ တိုင္းၿပည္ကိုထူေထာင္လာခဲ ့တဲ ့ အၿဖစ္အပ်က္ေတြ ရာဇ၀င္မွာ အမ်ားႀကီး....ဆိုလိုတာက တိုင္းၿပည္ကို ကိုယ္ ့မင္းကိုယ္ ့ခ်င္း နဲ ့ၿဖစ္ေနဖို ့ဆိုတာ စိတ္တိုတိုင္း ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါး ခံစားမွဳ ့မ်ိဳးေတြနဲ ့မရဘူး ဥာဏ္ပညာကို လႊာသံုးနိုင္တဲ ့ လူေတြနဲ ့မွ လို ့....
.
'''ရမ္းေၿပာ ရမ္းမွန္ အႀကားအၿမင္ ဆရာမ ''
'''ရမ္းေၿပာ ရမ္းမွန္ အႀကားအၿမင္ ဆရာမ ''
------------------------------
အေရးအခင္းၿပီးစ ၉၀စြန္းကာလေတြမွာ ဆရာက ေရႊတိဂံုဘုရား ဗဟန္းမုဒ္ အလယ္ၿဖတ္လမ္းေဘး က ယာယီ ေစ်းဆိုင္တန္းက ေဗဒင္တန္းမွာ ဆိုင္ထိုင္ပါတယ္ အဲ ့မွာ က်ေနာ္တို ့က တပည္ ့ေတြေပါ ့ ရုန္းရုန္းရုန္းရုန္းနဲ ့ ေဗဒင္ကနဲနဲ ဆရာႀကီးပညာအေႀကာင္း ေလေဖာက်တာကမ်ားပါတယ္..
အဲ ့ဆိုင္တန္းမွာ တစ္ၿခားဆရာေတြလည္းရွိပါတယ္..ေဗဒင္ဆရာဆိုတာ ကိုယ္ ့ဟာကိုယ္ေတာ ့ ဆရာသခင္ေတြခ်ည္း လိုလို ကိုယ္ ့စတိုင္နဲ ့ကိုယ္ ့ပရိပ္သတ္သေဘာမို ့ ေမးထူးေခၚေၿပာေတြေပါ ့ ...( အဲ ့မွာ ေဗဒင္ဆရာေတြရဲ ့ စရိုက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဆရာ ့တပည္ ့စတိုင္နဲ ့ ဒိုင္လ်ိဳေလး ခ်က္ေနလို ့ရခဲ ့တာပါပဲ
------------------------------
အေရးအခင္းၿပီးစ ၉၀စြန္းကာလေတြမွာ ဆရာက ေရႊတိဂံုဘုရား ဗဟန္းမုဒ္ အလယ္ၿဖတ္လမ္းေဘး က ယာယီ ေစ်းဆိုင္တန္းက ေဗဒင္တန္းမွာ ဆိုင္ထိုင္ပါတယ္ အဲ ့မွာ က်ေနာ္တို ့က တပည္ ့ေတြေပါ ့ ရုန္းရုန္းရုန္းရုန္းနဲ ့ ေဗဒင္ကနဲနဲ ဆရာႀကီးပညာအေႀကာင္း ေလေဖာက်တာကမ်ားပါတယ္..
အဲ ့ဆိုင္တန္းမွာ တစ္ၿခားဆရာေတြလည္းရွိပါတယ္..ေဗဒင္ဆရာဆိုတာ ကိုယ္ ့ဟာကိုယ္ေတာ ့ ဆရာသခင္ေတြခ်ည္း လိုလို ကိုယ္ ့စတိုင္နဲ ့ကိုယ္ ့ပရိပ္သတ္သေဘာမို ့ ေမးထူးေခၚေၿပာေတြေပါ ့ ...( အဲ ့မွာ ေဗဒင္ဆရာေတြရဲ ့ စရိုက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဆရာ ့တပည္ ့စတိုင္နဲ ့ ဒိုင္လ်ိဳေလး ခ်က္ေနလို ့ရခဲ ့တာပါပဲ
Subscribe to:
Posts (Atom)