---
ပါရမီသေဘာေတြဟာ အေတာ္ထူးဆန္းသလို ဓမၼသေဘာဟာ ဇြတ္ လုပ္လို ့မရတာကို ဇာတကေတြမွာ ေတြ ့ရတယ္ အဂၤုလိမာလ ကြ်တ္တန္း၀င္တာ ဘယ္ရိပ္သာမွမသြားလိုက္ရပဲ ဘုရားက သူ ့ဆီတကူးတက သြားေပးရတဲ ့ သေဘာတုန္းက နဲနဲပါးပါး ရိပ္မိလာေပမယ္ ့ ဇာတ္ေတြကို ေလ်ွာက္ဖတ္ၿပီး ၿပန္လိုက္ေတြးတာ မစံုေသးေတာ ့ ဒီ သေဘာကို သိပ္အေလးမထားမိေသးဘူး..
..ဗကၿဗဟၼာႀကီးအေႀကာင္း ကိုဖတ္ရင္းနဲ ့မွ လူ ့ၿပည္ေနတဲ ့ ဘုရားရဲ ့အာရံုထဲ ဟိုး ၿဗဟၼာၿပည္က ဗကၿဗဟၼာ ရဲ ့ အသက္ရွည္ၿပီးစည္းစိမ္ခံေနရတာကို မာန္တက္ သူ ့ေနရာႀကီးက ဘယ္ေတာ ့မမပ်က္ေတာ ့ဘူး ထာ၀ရေနရၿပီ ဒါကိုပဲ နိဗၺာန္ လို ့ထင္ေနတဲ ့ အေႀကာင္း ၿဖတ္ကနဲ ့၀င္လာေတာ ့ ဘုရားလည္း ၿဗဟၼာ ့ၿပည္ တက္လိုက္သြားေပးရတာမွာ သိပ္အံ ့ႀသစရာေကာင္းတယ္ အမွန္ေတာ ့ ၿဗဟၼာ ့ဘံုမွာ ဗက အပါအ၀င္ ၇ က်ိတ္နဲ ့၂ ေယာက္ေတာင္ တစ္ၿခား ေဘာ္ဒါ ၿဗဟၼာႀကီးေတြ အုပ္စုလိုက္ႀကီး ရွိေနေသးတာ....သေဘာက ဗကၿဗဟၼာႀကီးရဲ ့ပါရမီကိုက အတၱအစြဲကေန ကြ်တ္ထိုက္တဲ ့ ပါရမီ ၿပည္ ့ေနလို ့ ဆိုတဲ ့သေဘာေတြ ့ရတာမ်ိဳး...ဘုရားရွင္ ၿဗဟၼာ ့ၿပည္ တက္လိုက္သြားတဲ ့အထိ အဲ ့ၿဗဟၼာႀကီး ဘာတရားမွ ထိုင္ေနတာမဟုတ္ဘူး ဘုရားႀကြလာတာကိုေတာ ့ ခရီးဦးႀကိဳတာေတြဘာေတြလုပ္ေသးတယ္...သူ ့ဟာသူ စည္းစိမ္ခံေလတိုက္ေနတာ.....
ဒါမ်ိဳးကို ဘုရားက ကြ်တ္တမ္း၀င္မယ္ ့သူကို ႀကည္ ့ၿပီးလိုက္ခြ်တ္ေပးေနခဲ ့ရတာ ပဋာစာရီလို ဇာတ္ေတြမွာလည္း ေတြ ့ရတယ္...မကြ်တ္ထိုက္ေသးေတာ ့လည္း ဘုရားသာသနာထဲမွာပဲ ဘုရားနဲ ့အမ်ိဳးေတြ ၿဖစ္လ်က္သားနဲ ့ ဘုရားသာသနာ၀င္ေတြ ၿဖစ္လ်က္သားနဲ ့ တလြံေတြေလ်ာက္လုပ္ေလ်ွာက္ေတြး ၿပႆနာေတြလိုက္ရွာလို ့ သာသနာထဲမွာပဲ ေၿမၿမိဳခံလိုက္ရတဲ ့ ေဒ၀ဒတ္လို ရွင္ေတြ က ရွိေနၿပန္ေရာဗ်ာ....
အမ်ားအားၿဖင္ ့ေတာ ့ ကြ်တ္တာမကြ်တ္တာက ရင္ ့က်က္ခ်ိန္ဆိုတဲ ့ပါရမီသေဘာက ပိုမ်ားေနပံုရေတာ ့ တရားထိုင္လို ့ ကြ်တ္တန္း၀င္သြားတာက အေႀကာင္းမဟုတ္ဘူး မကြ်တ္တာက အေႀကာင္း...မကြ်တ္ေသးရင္ ခုသာခံသာ ေလးၿဖစ္ေနေအာင္ ဒါနခန္းသေဘာေတြဆိုတဲ ့ ေကာင္းမွဳ ့ေတြကို ဖိလုပ္ေနရတဲ ့သေဘာၿဖစ္လာတယ္....မကြ်တ္ေသးရင္ အမွားလုပ္မိဖို ့ပိုလြယ္ၿပီး အမွားလုပ္မိတာ အိုဗာၿဖစ္သြားရင္ ငရဲသစ္ငုတ္ၿဖစ္ဖို ့နဲ ့ ေၿမၿမိဳခံရဖို ့က ပိုနီးစပ္တယ္ေလ
No comments:
Post a Comment
'' ဘ၀ၿဖတ္သန္းမွု ့ေလးေတြ ကိုယ္ ့ရဲ ့ထမင္းအိုး အေႀကာင္းေလးေတြ ဖတ္ဖူးတဲ ့စာေတြနဲ ့အေတြ ့ အႀကံဳေလးေတြေပါင္းၿပီးၿဖစ္လာတဲ ့ ေတြးမိရာရာေလးေတြ ခ်ေရးတဲ ့သေဘာေလာက္ေပါ ့ေလ.စာဖြဲ ့ေလာက္ေအာင္ေတာ ့မခန္းနားခဲ ့ပါဘူး..''..