Powered By Blogger

Wednesday, July 1, 2015

အမုန္းစစ္ပြဲေတြ..


အမုန္းစစ္ပြဲေတြ..
--
ကိုယ္ ့အတြက္ကေတာ ့ၿပဇာတ္တစ္ပုဒ္ကို ကခဲ ့သလားေလ လို ့ သေဘာထား ထိုင္ႀကည္ ့ၿပီး ရယ္စရာလုပ္ ဟာသၿဖစ္ေနေပမယ္ ့ ကာယကံရွင္ေတြ အတြက္ကေတာ ့ ရယ္စရာ မဟုတ္ေပဘူး သူတို ့က တကယ္ ့ကို အမုန္းစစ္ပြဲေတြ ဆင္ႏႊဲေနႀကတာ

ကိုယ္ေတြရဲ ့အသိမွာ ဓမၼတရားရဲ ့ လိုရင္း တကယ္ ့အတြင္းအႏွစ္သေဘာ ဘုရားကိစၥ တရားကိစၥက အမ်ားႏွင္ ့မသက္ဆိုင္ပါေသာ ကိုယ္ ့ရင္ထဲက ကိုယ္တစ္ဦးတည္းနဲ ့သာဆိုင္တဲ ့ကိုယ္ ့ရဲ ့ ႏွလံုးသား၀ိဥာဥ္ကိစၥသေဘာ.က မိန္း ..



ဒါေပမယ္ ့ အခ်င္းခ်င္းေတြေတာ္စပ္တဲ ့ မိသားစုသံုးစုေလာက္ တစ္အိမ္ထဲေနေပမယ္ ့ ခါးသီးမွဳ ့ေတြၿပင္းထန္ေနခ်က္က

ဒင္းနဲ ့အမည္တူေတြ ့ရင္ေတာင္ ေဒါသက ငယ္ထိပ္ေဖါက္ထြက္ေတာ ့မတတ္ ေအာ ့အန္မိေတာ ့မတတ္ၿဖစ္ေနခ်ိန္

အိမ္မွာရွိတဲ ့ဘံုဆိုင္ဘံုပိုင္ အမ်ားပဆိုင္အမ်ားပိုင္ မိသားစုတစ္စုလံုးဆိုင္ ဘုရားစင္ ဒင္း ဘာအရြက္ေတြ တင္သြားပါလိမ္ ့ ဟင္..အဲ ့အရြက္ႀကီးက ငါ ့ေမြးနံနဲ ့ဆို ရန္ဓါတ္ႀကီးပဲ ..ဒါ ဒါ...ငါ ့တို ့ကိုတိိုက္တာ..လို ့ယိုးစြတ္္..ၿပန္ယိုးစြတ္ အၿပန္ၿပန္ယိုးစြတ္.အဟားးး  ၃၁ဘံုသားေတြအကုန္လံုးအေပၚ ကြက္ႀကားေမတၱာမိုး မရြာခဲ ့ပဲ  သတၱ၀ါဟူစမ်ွအေပၚ မဟာကရုဏာေတာ ့ထားခဲ ့တဲ ့ဘုရားရွင္တာင္ ႀကိဳးကုန္တတ္လို ့ႀကိဳးေပ်ာက္ေနတဲ ့ကေ၀ဆရာႀကီးဘ၀ေရာက္ေအာင္ ခါးသီးမွဳ ့ေတြ သရဖူးေဆာင္း နာက်ည္းမွဳ ့ေတြ ဓားေသြး တစ္ေန ့ေတာ ့ငါ ့အလွည္ ့ေပါ ့ေလလို ့အမုန္းၿပၿပီး

ကိုင္း...သင္းတို ့ဘုရားစင္နဲ ့ သင္းတို ့ေနပေစ နင္တို ့ဘုရားစင္ ငါတို ့ဘာမွာ လာမလွဳဘူး ငဒို ့လည္း ငဒို ့ဘုရားစင္နဲ ့ငဒို ့အခန္းေလးထဲမွာပဲ စင္ၿပိဳင္ဘုရားစင္နဲ ့ေနမယ္ ဘာၿဖစ္ေသးတုန္းဆိုၿပီး. ....ေၿပာမယံုႀကံဳဖူးသူေတြေတာ ့ လူ ့အမုန္းတရားသေဘာေတြ သိပါလိမ္ ့မယ္ေပါ ့ေလ..

ကိုင္းကိုင္း...ကြကို္ယ္ေကာင္းမွဳ ့လုပ္တာ သူတို ့ကို တိုက္တယ္ၿဖစ္ေနပါ ့မယ္ ဘယ္ဘုရားၿဖစ္ၿဖစ္ ဘုရားက ဘုရားပါပဲဗ်ာ...အၿပင္ဘုရားသာ သြားလွိဳက္လိုက္ဗ်ာ.ေအးေရာေပါ ့ ့...အဲ ့ဒါမွ ဘုရားသြားတာပါ မသကၤာေနရင္ ဘာမွ သြားလွဳမေနနဲ ့ ကိုယ္ ့ေခါင္းထဲသာ အၿမဲဘုရားစာရြတ္ေနလိုက္ ၿပီးေရာေပါ ့..ေနာက္ေတာ ့ ကိုယ္ ့အိမ္နဲ ့ကိုယ္ေနေတာ ့ၿမက္ထိုးထိုး ေခါင္ရမ္းတင္တင္ ကိုယ္ ့သေဘာေပါ ့.ဆိုၿပီး....ဟဲဟဲ....လြယ္ေအာင္ေတြးလိုက္ရင္ လြယ္ပါတယ္ေပ့ါ ့ေလ..

No comments:

Post a Comment

'' ဘ၀ၿဖတ္သန္းမွု ့ေလးေတြ ကိုယ္ ့ရဲ ့ထမင္းအိုး အေႀကာင္းေလးေတြ ဖတ္ဖူးတဲ ့စာေတြနဲ ့အေတြ ့ အႀကံဳေလးေတြေပါင္းၿပီးၿဖစ္လာတဲ ့ ေတြးမိရာရာေလးေတြ ခ်ေရးတဲ ့သေဘာေလာက္ေပါ ့ေလ.စာဖြဲ ့ေလာက္ေအာင္ေတာ ့မခန္းနားခဲ ့ပါဘူး..''..