Powered By Blogger

Friday, June 5, 2015

ႀကာသာပေတးနံ ပညာ ဂဏန္း စတိ..

ႀကာသာပေတးနံ ပညာ ဂဏန္း စတိ..
-----------
ေရွ ့ကဖတ္သြား ေလ့လာသြား သင္ႀကားသြား.. ကိုယ္တိုင္ရဲ ့ အေတြးအေခၚကို ေနာက္ကပ္လိုက္မွ သင္ယူေလ့လာမိတဲ ့ အသိပညာတစ္ခုကို သံုးတဲ ့အခါမွာ ဒါဆိုဒါပဲ မွတ္တဲ ့သူေတြကို ေထာက္ကြက္ေတြ လုပ္လာႀကသလို ေထာက္ကြက္ေတြ ၿဖစ္မလာေတာ ့ပဲ ကိုယ္ ့ဘ၀ခရီးအတြက္ လက္ေတြ ့က်က် သံုးစြဲနိုင္တဲ ့အဆင္ ့ေရာက္လာၿပီး တစ္ဖက္တစ္လမ္းက အေထာက္အကူရတဲ ့ အသိ/အတတ္ပညာၿဖစ္လာမွာပါ....



ဆိုပါေတာ ့ ကိုယ္ ့မဟာဘုတ္လိုင္းကေနပဲ စကားေၿပာရရင္ ဘယ္ မဟာဘုတ္ပညာနဲ ့ခ်ဥ္းကပ္ကပ္...ႀကာသာပေတးနံ ၅ ဂဏန္း တစ္လံုးေလးကို ကိုင္ၿပီး ေခတ္ေက်ာင္းပညာ ဘြဲ ့ရမယ္ မရဘူး က်န္တဲ ့စံုနဖာစိအခ်က္အလက္ေတြကိုမေထာက္ပဲ ေမြူသကၠရာဇ္ေလးႀကည္ ့ယံုနဲ ့  ေၿပာလိုက္လို ့ကို မလြယ္ပါဘူး ေၿပာရင္ ေတြးတတ္သူက ေထာက္ကြက္လုပ္ေတာ ့မယ္ဆိုတာဟာ...အေႀကာင္းမဲ ့မဟုတ္ပါဘူး..ဘာေႀကာင္ ့လဲဆိုရင္ စံုနဖာစိ ေလာကီပညာေတြထဲက အပါအ၀င္ၿဖစ္တဲ ့ ဒီမဟာဘုတ္ပညာအေၿခခံေတြ  စတင္ေပၚထြန္းရာ ႏွစ္ေတြဟာ ႀဆာေတာ္ ခင္ႀကီးေပ်ာ္ဆိုတဲ ့အမည္ရွင္လက္ထက္ကေန ထင္ရွားလာတယ္ဆိုတာေထာက္ရင္ ႏွစ္ေပါင္း ရာခ်ီႀကာခဲ ့ပါၿပီ..အဲ ့ႀဆာေတာ္ႀကီး ႀကီးၿပင္းခဲ ့တဲ ့ ပေဒသရာဇ္္ေခတ္မွာ အေနာက္တိုင္းစတိုင္ ေခတ္ပညာေက်ာင္း ေခတ္ဘြဲ ့ႏွင္းသဘင္ ေတြ ဗမာၿပည္မွာ မေပၚထြန္းေသးပါဘူး

ဒါဆို ဒီႀကာသာပေတးနံ ပညာ ဆိုတာ သူ ့ရဲ ့တကယ္ ့ အနက္က ဘာကို ဆိုလိုပါသလဲ ဘာကို ကိုယ္စားၿပဳပါသလဲကို ထပ္စူးစမ္းဖို ့လိုပါလိမ္ ့မယ္....အဲ ့ဒီမွာ ေနာက္ဆံုး လကံၡလို ့ရေလာက္တဲ ့အနက္ေတြကို လက္ေတြ ့ေရာ ဆင္ၿခင္မွု ့ကေနပါ ဆြဲယူလို ရခဲ ့တယ္....ပညာဆိုတာ.ေက်ာင္းေတြကသင္ယူရတဲ ့ အသိ အတတ္ ပညာဆိုတဲ ့ ေက်ာင္းပညာေရးေလာက္ကိုတင္ ဆိုလိုတာ မဟုတ္ဘူး..ကိုယ္တိုင္ရဲ ့ေတြးေခၚ သံုးသပ္နိုင္တဲ ့ဆင္ၿခင္တံုတရားေတြ ေတြးေတာ စဥ္းစားတတ္တဲ ့ဥာဏ္ကို အေကာင္းဖက္ ေကာင္းမွဳ ့ဖက္မွာ အသံုးခ်ပံုေတြ ..ဒီ ဥာဏ္ပညာကိုပဲ အဆိုးဘက္မွာ မေကာင္းမွု ့ဖက္မွာ ကလိမ္ကက်စ္ဥာဏ္အၿဖစ္ သံုးနိုင္စြမ္းပံုေတြ စသၿဖင္ ့ ေတြးေခၚမွု ့သေဘာဦးစီးတဲ ့ နာမ္သေဘာနဲ ့..ေၿမကြက္ေတြ ပဲလုပ္ငန္းသေဘာ ပညာနဲ ့အသက္ေမြးတာ တစ္ခုခုမွာဆရာၿဖစ္အထိစြမ္းနိုင္တာ လူႀကာသာပေတးသားေတြသမီးေတြ  ၊ ၿမင္း ၊ဘဲ ၊ေၿမြ ၊ စသၿဖင္ ့ ပဖဘဗမ ႀကာသာပေတးနံ အားႀကီးတဲ ့အုပ္စု၀င္ေတြ ဆရာသခင္ေတြ စသၿဖင္ ့ ရုပ္သေဘာအားႀကီးသူေတြသေဘာ ဆိုၿပီး ကြဲထြက္သြားပါတယ္...

သေဘာက ႀကာသာပေတးနံ အထိုင္ေကာင္းၿခင္း  မေကာင္းခ်င္းၿခင္းဟာ ေခတ္ေက်ာင္းပညာနဲ ့ ဘြဲ ့ႏွင္းသဘင္တက္ ဘြဲ ့ရခ်င္း မရခ်င္းနဲ႕ ့ တိုက္ရိုက မပတ္သက္ဘူး တိုက္ရိုက္ဆိုင္တာဟာ သူ ့ရဲ  ့ ဥာဏ္ပညာအေတြ ့အေခၚ တီထြင္ဖန္တီးနိုင္စြမ္း စသၿဖင္ ့ ဥာဏ ကိစၥေတြနဲ ့သာတိုက္ရိုက္သက္ဆိုင္တယ္ ဆိုတာပါပဲဗ်ာ...ဒါဟာ ႀကာသာပေနးနံကို လူ ့ဘ၀ခရီးမွာ တစ္ဘ၀စာေလး အသံုးတဲ ့ေအာင္က်ေနာ္ယူတဲ ့အယူပါ..

ေနာက္တစ္ခု ေထာက္ၿပခ်င္တာက  က်ေနာ္တို ့ရဲ ့တရားရွင္ဟာ မဟာသကၠရာဇ္ ၆၈ ေမြး ေသာႀကာသား ပုတိ အထိုင္ၿဖစ္တယ္..၅ႀကြင္းမဟာဘုတ္အရ ႀကာသာပေတးနံ ဟာ ဘဂၤ အိမ္ဆိုတဲ ့ မဟာဘုတ္ေအာက္တန္း မွာထိုင္ေနတယ္..ဘုရားေခတ္မွာ ဒီဘက္ေခတ္လို ေခတ္သစ္ေက်ာင္းပညာဘြဲ ့ေတြဘာေတြမရိွဘူး သူ ့ေခတ္နဲ ့သူ ့ေဒသ အသိပညာ အတတ္ပညာမ်ိဳးေတြ  ဟို ၁၈ ရပ္ပညာမ်ိဳးေတြသေဘာေတြသာ ရွိတယ္...ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ ့တရားရွင္ရဲ ့ ဒႆနေတြလို ့ပဲဆိုဆို ဓမၼတရားေတြပါလို ့ပဲေၿပာေၿပာ တရားရွင္ရဲ ့အသိဥာဏ္ပညာအရ ေဖၚထုတ္ဖြင္ ့ခ်ၿပခဲ ့တဲ ့တရားရွင္ရဲ ့ ဓမၼေတြဟာ အခုလို ႏွစ္ေပါင္း ၂၅၀၀ေက်ာ္တဲ ့အထိ က်န္ရွိေနခဲ ့ေသး နာယူက်င္ ့သံုးေနက်ေသး တာကို ေထာက္ရင္ ဘဂၤဖြား ႀကာသာပေတးသားသမီးဆိုတာနဲ ့ ႀကာသာပေတးနံ ပညာ ေအာက္တန္းေရာက္တာနဲ ့ ပညာမတတ္ေတာ ့သလိုလို ဆင္ၿခင္တံုနဲသလိုိုလို အေတြးအားမေကာင္းသလိုလို ေၿပာခ်လိုက္လို ့မရေပဘူးဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္ေပါ ့..

No comments:

Post a Comment

'' ဘ၀ၿဖတ္သန္းမွု ့ေလးေတြ ကိုယ္ ့ရဲ ့ထမင္းအိုး အေႀကာင္းေလးေတြ ဖတ္ဖူးတဲ ့စာေတြနဲ ့အေတြ ့ အႀကံဳေလးေတြေပါင္းၿပီးၿဖစ္လာတဲ ့ ေတြးမိရာရာေလးေတြ ခ်ေရးတဲ ့သေဘာေလာက္ေပါ ့ေလ.စာဖြဲ ့ေလာက္ေအာင္ေတာ ့မခန္းနားခဲ ့ပါဘူး..''..